Freijtaack

Äntligen helg.. Idag kommer mosters "lilla" Fis å stannar hela dagen å natten  mys big time!!! Hönan har fyllt tonåring å moster har gett henne en ögonbrynsplågning i present  !!!
För övrigt står livet still, jobba, äta, sova om och om och om igen.. Lilleman å jag var å badade me malinpalin o galen pannan nellie igår, de gillas mycket  måste vi göra till en tradition, eller vad tycker Svensson 2?? Nu ska jag återgå till städandet innan fisen kommer å btw igår frågade Elias sin pappa om han tyckte Cassandra va söt, hans pappa svarade såklart JA, så sa Elias, hon är kanske en 9  hihi !! Vilket nr får jag när jag sover??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0