Gutten aften MotherF****


Happ... söndag (igen) ... är segare än segast just nu.
Inte många knop gjorda idag! Handlat å lagat mat.. typ
Ska bli spännande att komma till jobbet imorrn, efter fredagens "after work" me bowling & mat (på fin restaurang)..
Men som sagt, jag står för dej jag säger.. både då och sen!

En fråga angående "dagen efetr".. hör många som säger att dom får sån jäkla ångest! Varför? Inte att jag undrar va faan ni håller på med. Men VARFÖR får ni ångest? Jag har nämligen aldrig fått de.. å då säger & gör jag väldans mycke dumt, både nykter & onykter... De kanske hade vatt bra för mej om jag fått lite ångest ibland.. är ju ändå snart 30 (NÅNTING)...
Tex i fredags när vi stårt utanför Fridolfs å röker kom en medelåldersman (50-60 jord snurr)... "hej" säger jag, å han hejjar tillbaka.. hans telefon ringer å då drar jag och min ironi igång..
Jag: Duuu de ringer... är de Birgitta???
han tittar frågande på mej
Jag: alltså älskarinnan??
Jobbakompisen står jämte (hans fru heter Birgitta)
Jag: För faaan svara inte... Birgitta är ju hans fru, kan bli jävligt pinsamt
Han svara inte i mobilen å flinar
Han: Är ni mätta? Jag är ialla fall mätt å kåt
folk blir generade, jag "high fivar" gubben
Jag: Jag me, fast mest mätt

Skulle du haft ångest över de???
Näää.. hallå man lever bara en gång, å då ska man göra de rejält tycker jag!



"If there's love just feel it,
And if there's life we'll see it,
This ain't no time to be alone, alone, yeah
I, wont let you go"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0